Aktualności Promocje O nas Jak zamawiać? FAQ Franchise Kontakt
ZNAJDŹ TUSZ

MODEL DRUKARKI
(np. HP DESKJET 840C)


NUMER TUSZU
(np. HP 15)


SYMBOL TUSZU
(np. C6615DE)


Szukaj
Osób na stronie:

FAQ - SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ


Co zrobić gdy nie pamiętam hasła?

Odpowiedź: Po prostu kliknij na "Przypomnij hasło" na stronie głównej. Wpisz swój adres email, a wyślemy Ci hasło. Aby zmienić swoje hasło, prosimy zalogować się i wybrać "zmiana hasła". System poprosi Cię o podanie starego i nowego hasła.

 

Co zrobić gdy przy otwieraniu przesyłki uszkodziłam/em dowód zakupu?

Odpowiedź: Proszę o kontakt z działem Obsługi Klienta w celu wystawienia nowego dowodu zakupu w przypadku faktury zakupu, który zostanie nadesłany na adres e-mail. Jeśli jest to paragon nie ma możliwości jego ponownego wystawienia.

 

Czy można dokonać zmian w złożonym już zamówieniu?

Odpowiedź: Tak. Jeśli zamówienie ma status w trakcie realizacji. Wystarczy skontaktować się z Obsługa Sklepu i poinformować o zmianach. Jeśli ma status wysłane nie ma takiej możliwości.

 

Czy złożone zamówienia mogą zostać połączone w jedną przesyłkę?

Odpowiedź: Tak. Jeśli złożono kilka zamówień zostaną one połączone w jedno. Koszt wysyłki jest wtedy liczony jeden raz.

 

Jak długo przesyłka czeka na odbiór w placówce Poczty Polskiej?

Odpowiedź: W przypadku awizowania przesyłki oczekuje ona na odbiór do 14 dni roboczych w placówce Poczty Polskiej, po czym zostanie odesłana z powrotem do nadawcy.

 

Jak mogę zaktualizować dane rejestracyjne?

Odpowiedź: Aby zmienić dane swojej rejestracji, prosimy o zalogowanie się w sekcji "Panel logowania" na naszej stronie głównej. Wejdziesz na swoją własną stronę Klienta, gdzie możesz zaktualizować dane.

 

Po co jest rejestracja?

Odpowiedź: Kiedy zarejestrujesz się do Sklepu Internetowego, zapiszemy Twoje dane osobowe na zabezpieczonym serwerze. Dzięki temu przy następnym zamówieniu będziesz musiał podać jedynie login oraz hasło.

 

W jaki sposób mogę uzyskać informację na temat swojego zamówienia

Odpowiedź: O swoim zamówieniu będziemy informowali na bieżąco drogą elektroniczną. Można skontaktować się z Obsługą Sklepu by uzyskać wszelkie dodatkowe informacje.

 


PANEL LOGOWANIA
Login:
Hasło:
Zaloguj się

Jeśli jesteś nowym klientem
możesz się zarejestrować.
Zarejestruj się!


Przypomnij hasło


Witamy | Aktualności | Promocje | O Nas | Jak Zamawiać? | FAQ | Franchise | Informacja o Cookies | Kontakt | Koszyk