FAQ - SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Co zrobić gdy nie pamiętam hasła? Odpowiedź: Po prostu kliknij na "Przypomnij hasło" na stronie głównej. Wpisz swój adres email, a wyślemy Ci hasło. Aby zmienić swoje hasło, prosimy zalogować się i wybrać "zmiana hasła". System poprosi Cię o podanie starego i nowego hasła. |
Co zrobić gdy przy otwieraniu przesyłki uszkodziłam/em dowód zakupu? Odpowiedź: Proszę o kontakt z działem Obsługi Klienta w celu wystawienia nowego dowodu zakupu w przypadku faktury zakupu, który zostanie nadesłany na adres e-mail. Jeśli jest to paragon nie ma możliwości jego ponownego wystawienia. |
Czy można dokonać zmian w złożonym już zamówieniu? Odpowiedź: Tak. Jeśli zamówienie ma status w trakcie realizacji. Wystarczy skontaktować się z Obsługa Sklepu i poinformować o zmianach. Jeśli ma status wysłane nie ma takiej możliwości. |
Czy złożone zamówienia mogą zostać połączone w jedną przesyłkę? Odpowiedź: Tak. Jeśli złożono kilka zamówień zostaną one połączone w jedno. Koszt wysyłki jest wtedy liczony jeden raz. |
Jak długo przesyłka czeka na odbiór w placówce Poczty Polskiej? Odpowiedź: W przypadku awizowania przesyłki oczekuje ona na odbiór do 14 dni roboczych w placówce Poczty Polskiej, po czym zostanie odesłana z powrotem do nadawcy. |
Jak mogę zaktualizować dane rejestracyjne? Odpowiedź: Aby zmienić dane swojej rejestracji, prosimy o zalogowanie się w sekcji "Panel logowania" na naszej stronie głównej. Wejdziesz na swoją własną stronę Klienta, gdzie możesz zaktualizować dane. |
Po co jest rejestracja? Odpowiedź: Kiedy zarejestrujesz się do Sklepu Internetowego, zapiszemy Twoje dane osobowe na zabezpieczonym serwerze. Dzięki temu przy następnym zamówieniu będziesz musiał podać jedynie login oraz hasło. |
W jaki sposób mogę uzyskać informację na temat swojego zamówienia Odpowiedź: O swoim zamówieniu będziemy informowali na bieżąco drogą elektroniczną. Można skontaktować się z Obsługą Sklepu by uzyskać wszelkie dodatkowe informacje. |