Aktualności Promocje O nas Jak zamawiać? FAQ Franchise Kontakt
ZNAJDŹ TUSZ

MODEL DRUKARKI
(np. HP DESKJET 840C)


NUMER TUSZU
(np. HP 15)


SYMBOL TUSZU
(np. C6615DE)


Szukaj
Osób na stronie:

FAQ - TUSZE


Co zrobić gdy kartridż po regeneracji wskazuje błąd?

Odpowiedź: Jeżeli po samodzielnej regeneracji kartridż nie drukuje, bądź wykazuje błąd zasobnika mógł ulec uszkodzeniu. Proszę pamiętać, ze zbyt głębokie wbicie igły może uszkodzi przykładowo elektronikę kartridża w efekcie czego nie będzie widoczny dla drukarki. W takim zalecamy zakup nowego kartridża.

 

Co oznaczają określenia Black, Cyan, Magenta i Yellow (CMYB)?

Odpowiedź: To podstawowe kolory wykorzystywane w produkcji materiałów eksploatacyjnych. Black (B) – kolor czarny Cyan (C) – kolor niebieski Magenta (M)– kolor purpurowy Yellow (Y) – kolor żółty

 

Czy gdy samodzielnie regeneruje zasobnik z tuszem/tonerem to biorę odpowiedzialność za jego uszkodzenie, bądź wadliwą późniejszą jego pracę?

Odpowiedź: Tak. Samodzielna regeneracja materiałów eksploatacyjnych jest obarczona ryzykiem.

 


PANEL LOGOWANIA
Login:
Hasło:
Zaloguj się

Jeśli jesteś nowym klientem
możesz się zarejestrować.
Zarejestruj się!


Przypomnij hasło


Witamy | Aktualności | Promocje | O Nas | Jak Zamawiać? | FAQ | Franchise | Informacja o Cookies | Kontakt | Koszyk